Menu Menu
Gå til kurven
Indkøbskurv
0,00 kr.
|
0 varer

Plenny's Blog

  • Plenny Falafler

    Denne opskrift på falafler er både nem, og den kræver heller ikke mange ingredienser. Kikærter er det bærende element i disse falafler, og de bidrager med plantebaserede proteiner og kostfibre. Falafler bliver normalt friturestegt, men hvis du vil undgå frituren, og have nogle mere fedtfrie falafler, så er ovnen et...... Læs mere
  • Jordbær Myslibarer

    Prøv disse sunde og lækre myslibarer, der egner sig perfekt til at tage med på farten eller i madpakken. Myslibarerne er lavet på havregryn, som er fyldt med gode kostfibre. Barerne får deres lækre smag fra søde jordbær. For at give barerne større mæthedsfornemmelse og ekstra smag, er der tilføjet...... Læs mere
  • Greenie m rawnola

    Det kan være svært at få nok grønt i kosten, men med denne greenie bliver det ikke nemmere. Denne greenie, altså en grøn smootie, er proppet med spinat. Lad dig dog ikke skræmme, da spinaten ikke kan smages. Smoothien er nemlig baseret på bananer, der tilføjer dejlig sødme. Topping er...... Læs mere
  • Træstammer

    Du kender sikkert træstammerne nede fra bageren. De er super lækre, men de indeholder ikke megen næring. Denne opskrift på træstammer smager lige så godt som dem nede fra bageren, men disse er til gengæld rige på fibre og vitaminer. En sød daddelmasse rullet i det lækreste marcipan og derefter...... Læs mere
  • Jordbær nicecream

    Hvem elsker ikke is og kiks? Så hvorfor ikke kombinere de to og lave lækre is sandwiches? Disse is sandwiches er ikke bare lækre, men de er også sunde. Flødeisen er skiftet ud med nicecream lavet på bananer og jordbær. Nicecream er naturligt sødet og fyldt med fibre, hvilket hjælper...... Læs mere
  • Bagt havregrød med gulerod og vanilje frosting

    Bagt havregrød er en lækker måde at starte morgenen på. Fuld af gode kostfibre og meget mættende. Havregrøden er krydret med kanel, muskatnød og har et lækkert hint af vanilje. Gulerødderne giver en fornemmelse af, at man spiser gulerodskage, men på den sunde måde. Der er tilsat nødder for lidt...... Læs mere
  • Bananis med bananmysli

    Denne opskrift på cremet og luftig bananis er perfekt i sommervarmen. Bananisen minder om softice, men den er rigtig sund og fyldt med fibre. De modne bananer giver isen en naturlig sødme. Isen er nem at lave. Den kræver kun én ingrediens og en stærk blender. For at gøre isen...... Læs mere
  • Sunde peanuts og chokolade trøfler

    Prøv disse super lækre peanut og chokolade trøfler. Trøflerne er fyldt med gode og næringsrige ingredienser, som dadler og peanuts. Der er tilsat PLENNY chokolade til trøflerne, for både at give en lækker og næsten syndig smag af chokolade, men også for at give disse trøfler et ekstra mætheds- og...... Læs mere
  • Broccoli Tots

    Bliv ikke skræmt af den grønne farve, for disse broccoli tots er nemlig fyldt med smag. Server som en lækker appetizer, tilbehør til aftensmaden eller tag dem med i madpakken. Bidderne kan serveres med din yndlings dressing, og de kan også fryses ned. Broccoli bidderne er en rigtig god og...... Læs mere
  • Sunde grøntsagspizzaer

    Pizza er skønt, men det er ikke altid lige sundt. Der findes heldigvis et sundere alternativ til den normale pizza. Prøv disse små, anderledes og fedtfattige mini-pizzaer lavet på kartofler og Plenny neutral. De er fyldt med smag og lækre toppings. Velegnet som aftensmad eller frokost sammen med en god...... Læs mere

1 til 10 af 17

Side:
  1. 1
  2. 2
Ajax loader